Lue keskustelun säännöt.
Onko teidän työpaikalla jotain kiusattua/syrjittyä ja miksi näin?
11.09.2006 |
Tuli vaan mieleen kun muistin omat harjoitteluaikani, niin porukat töissä suunnilleen piti mua läpinäkyvänä, vieläkin puistattaa kuinka ala-arvoista kohtelua sain.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla