Lue keskustelun säännöt.
Mitä tehdä tässä tilanteessa?
04.09.2006 |
Esimieheni inhoaa minua, ja tilanne on aika ahdistava. Haluaisin irtisanoutua, mutta miten saisin seivattua tilanteen niin, että saisin hyvän työtodistuksen?
Työni olen hoitanut aina moitteetta, mutta pomohan voi aina sanoa että olen hoitanut työni huonosti.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla