Lue keskustelun säännöt.
Onko WT sinustakin cool?
25.09.2014 |
Nyt on sitten suomen kansa oppinut sosiaalisessa mediassa uuden jutun (heti selfien jälkeen): WT!!!
WT tuntuu olevan isostikin "cool" tänä päivänä, heti näin "selfien" jälkeen. Kyllä muuten näkyy ja kuuluu: joka paikassa, jokaisen sellaisen suusta, joka on tämän coolin termin oppinut ja osaa(?) sitä käyttää. On se vaan niin siisti juttu.
Mitä se tarkoittaa?
WT POWER!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Av-mammat opettaneet kultamussukka nicojannicoilleen uuden sanan?
Ainoa paikka missä oon tuohon termiin törmänny ikinä, on tämä palsta. Mun kaverit kun eivät ole juntteja, kuten taasen tän palstan valtaosa kirjottajista.