Meillä on 29 astetta sisällä
Kenellä on kuuminta hottia kotona?! Meillä 29 astetta, pistäkää paremmaksi!
Kommentit (11)
29.5 ja ikkuna on auki vieressä :D
34,9° Ei ole käynyt moneen päivään alle kolmenkymmenen.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 01:32"]
34,9° Ei ole käynyt moneen päivään alle kolmenkymmenen.
[/quote]
Sua ei kyllä käy kateeks. 23.
Onko tuo totta? Eihän tuollaisessa kuumuudessa voi ainakaan nukkua? :(
29 täälläkin. Aika tukalaa on yrittää nukkua :(
Päivällä nousi jopa 31,5 asteeseen. Nyt näyttäisi 27,7. Mulla oli kello soimassa klo 01.00 että avaan tuuletusikkunat koska nyt ulkona viileämpää! Ei ilmalämpöpumppua meillä, mutta ensi kesäksi hankitaan!!
Hahaa..meillä kesän sisälämpö enkka vaan 45,7. Asutaan tosi aurinkoisella paikalla. On verhot kii ja varjosta ikkunat auki mut nyttenki lämpö 30,2..ei kait tarvitse ihmetellä jos en nuku!
Oho, tänään onkin kylmä yö 28c sisällä. Kyllä sen tunteekin, kohta joutuu varmaan taas laittamaan lämmitystä päälle.
Meillä on ihan "viileää". Kaikki ikkunat auki ja ilmanvaihto puhaltanut täysillä muutaman tunnin. Lämpötila on laskenut 26 asteeseen. Päivällä se sitten taas nousee kolmeenkymppiin.
Näköjään vaan 26.3, jopas jotakin.