Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lomaraha määräaikaisella kaupungin palveluksessa?

Vierailija
11.07.2014 |

Työsuhteen päättyessä (työsuhde 6kk) mulla on 11 tai 12 päivää lomaa jotka olen ansainnut - kuinka se lomaraha maksetaan? Maksetaanko noilta päiviltä siis normaali palkka jonka päivässä tienaan tälläkin työssäolohetkellä (kuukausipalkka)? Vai tuleeko siihen jotain lisiä? Olen Tampereen kaupungilla töissä palkkatuella.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko työsuhteen päättyessä tai heinäkuun palkassa maksetaan. Taisi olla 4% työsuhteen bruttopalkasta.

Vierailija
2/4 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että maksettais 4% vain? Ei pidä paikkaansa, ainakin siitä saa sen peruspalkan (työkaveri juuri nyt lomalla, samanlainen työsuhde kuin itselläni) mutten tiedä saako jotain lisiä. Ja lomat vasta kuukausien päästä siis, ei nyt.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kuukauden lomaraha lienee sinulla 4% heinäkuun varsinaisesta palkasta (eli peruspalkka ja mahdollinen työkokemuslisä). Jos olet 6kk työssä, saat lomarahan kuudelta kuukaudelta (palkka×4%×6kk). Loman ajalta saat normaalin palkan. Lomaraha on eri asia kuin loma-ajan palkka. Lomaraha maksetaan yleensä heinäkuussa tai työsuhteen päättyessä.

Vierailija
4/4 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, selvensi asian! :)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä