Miksette anna palautetta Huutonetissä?
Viimeisen vuoden aikana tullut todella vähän palautteita käydyistä kaupoista. Ymmärrän sen, että joku, jolla on jotain 10 pistettä ei ehkä ole vielä tajunnut palautetoimintoa. Mutta kun ne paljon kauppoja käyneetkään eivät tunnu enää antavan palautetta, ei positiivista eikä negatiivista. Mistä johtuu? Itse annan aina palautteen heti, kun olen postittanut tuotteen ostajalle. Samoin heti, kun olen saanut ostamani tuotteen ja todennut tuotteen vastaavan kuvausta.
Joten te, jotka ette nyt syystä tai toisesta enää anna palautetta, mistä se johtuu?
Kommentit (2)
Jos ostan jotakin, annan palautteen heti tavaran saatuani ja sen kunnon todettuani.
Jos myyn jotain, annan palautteen sitten kun olen sellaisen saanut ostajalta. Usein ostajista ei kuulu yhtään mitään koko prosessin aikana (itse laitan mailia heti huutokaupan loputtua, rahat vastaanotettuani ja tavaran lähetettyäni). Usein en myöskään saa ostajilta palautetta, en edes kuule ovatko he ylipäänsä saaneet tavaran vai ei. Minusta se on ostajan tehtävä laittaa palaute jolla "kuittaa", että tuote on vastaanotettu ja ok. Joten jos en saa ostajalta palautetta, en myöskään katso velvollisuudekseni heille sellaista antaa.
nosto