Lue keskustelun säännöt.
Äidinkielen oikeinkirjoitus!?
23.05.2014 |
Facebookin päivitykset saa ärsyyntymisantennit nousemaan, kun aikuiset ihmiset kirjoittaa esim. "alaMpa", "niiMpä", "kaiJutin" ja "sydämMellisesti" Miten voi olla mahdollista? Ja ne kaikki yhteen kirjoitus virheet AARGH!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oma,, äitini,,,,,, kirjoittaa näin.,, hävettää