Milloin raskauskuvotus alkaa? Se vellova kuvotus, kun kahvintuoksukin ällöttää?
Ikinä ei muista, missä vaiheessa se tulee, vaikka jo neljä lasta on.. :)
Kommentit (8)
Eipä ole tullut yhdessäkään raskaudessa
Ei mitään havaintoa tuollaisesta, lapset jo aikuisia ja kahvia olen aina juonut.
Ekassa alkoi noin rv 7 ja oli siedettävää kunnes loppui rv 13. Tokassa alkoi vahvana jo pari pv ennen kuin kuukautiset oli myöhässä ja oksentelin rv 17 asti.
Mulla alkoi n. rv 7-8. Samaan aikaan kuin uskomaton väsymys.
8 raskautta, 4 synnytystä eikä koskaan mitään oireita:) Ensimmäiset oireet oli menkkojen poisjäänti ja seuraava ennakoivat supistukset
Rv 6 alkoi ja loppu joskus rv 16. Oli tosi kivat kuukaudet ne. Mut sitten hävisi nopeasti, kun muisti alkaa ottaa lisärautaa. Mulla raudanpuutos aiheutti tosi pahaa pahoinvointia ja pyörrytystä.
Mulla se alkoi kuopuksen kohdalla siinä rv 3-5 (en muista tarkalleen mutta tosiaan, aika raskauden alussa).
Esikoisesta en muista.