Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin raskauskuvotus alkaa? Se vellova kuvotus, kun kahvintuoksukin ällöttää?

Vierailija
22.05.2014 |

Ikinä ei muista, missä vaiheessa se tulee, vaikka jo neljä lasta on.. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se alkoi kuopuksen kohdalla siinä rv 3-5 (en muista tarkalleen mutta tosiaan, aika raskauden alussa).

 

Esikoisesta en muista.

Vierailija
2/8 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut yhdessäkään raskaudessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä alkaa n. rv 7

Vierailija
4/8 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään havaintoa tuollaisesta, lapset jo aikuisia ja kahvia olen aina juonut.

Vierailija
5/8 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa alkoi noin rv 7 ja oli siedettävää kunnes loppui rv 13. Tokassa alkoi vahvana jo pari pv ennen kuin kuukautiset oli myöhässä ja oksentelin rv 17 asti.

Vierailija
6/8 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi n. rv 7-8. Samaan aikaan kuin uskomaton väsymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 raskautta, 4 synnytystä eikä koskaan mitään oireita:) Ensimmäiset oireet oli menkkojen poisjäänti ja seuraava ennakoivat supistukset

Vierailija
8/8 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 6 alkoi ja loppu joskus rv 16. Oli tosi kivat kuukaudet ne. Mut sitten hävisi nopeasti, kun muisti alkaa ottaa lisärautaa. Mulla raudanpuutos aiheutti tosi pahaa pahoinvointia ja pyörrytystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi