Lue keskustelun säännöt.
olen mä kyllä aika säälittävä tapaus
15.07.2014 |
Yksikään mun parista sadasta fb kamusta ei toivottanut mulle hyvää kesälomaa eikä muutenkaan tykkää tai kommentoi mun juttuja. Itse kommentoin muiden ja toivottelen kesälomat ym. Ja itse en saa vadtineeksi yhtäkään viestiä!
Kommentit (3)
kettuakos sitä turhaan roikkumaan? poista tili kokonaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No niin olet kun siellä omaan paskaansa hukkuvalla sivustolla vielä pyörit
Poista ne, jotka ei kommentoi esim. vuoteen.