Lue keskustelun säännöt.
Miksei tää palsta enää kysy varmennusnumeroita kun vastaa?
15.07.2014 |
Kun tekee avauksen se kysyy, mut vastaukseen ei.
Kommentit (5)
Kyllä mulla kysyy koko ajan. Sama numero ollut tänään, 4439
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla kysyy. Mutta jos heti perään tekee toisen avauksen tai kommentin, niin silloin ei enää kysy.
Multa kysyttiin elämän tarkoitusta ja lauantain Jokeria.
Eiku ei kysy avauksessakaan näköjään.