Lue keskustelun säännöt.
Mikä olisi hyvä ulkoilupuku AIKUISELLE?
10.09.2006 |
Ajattelin investoida kunnon pukuun (kerrankin itselleni). Mikä olisi hyvä ja laadukas puku? Suositelkaa! Mitä eroa on näissä teknisissä puvuissa verrattuna tavalliseen? Näiden kaikkien -teccien viidakossa menee pää pyörälle. :)
Kiitos!
Kommentit (3)
Ajattelin 200¿ hintakatoksi. Onko Raiskit ja Haltit mistään kotoisin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla on Raiski drymaxX ja pitää vettä ja tuulta. Ja kuitenkin edullinen.
Pitää tuulen ja veden ja hengittää! Tosi hyvä!