Lue keskustelun säännöt.
Kumpi parempi pihalle,
20.05.2014 |
asfaltti vai laatoitus/kivetys? Vai molempia? pihassa tällä hetkellä sepeli, ja alue arviolta reilusti yli 100neliötä.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onhan asfaltti helpompi. Taatusti ei tule välejä missä kasvaa sammal. Mutta kun se kiveys on niin paljon nätimpi...
Hop