Lue keskustelun säännöt.
Olen 14 vuotias vela
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lähestulkoon kaikki 14-vuotiaat ovat vapaaehtoisesti lapsettomia.
EI kysyttävää.
harmittaako kun joudut olemaan itsesi kanssa? :D
Eikö äitisi huomioi sinua tarpeeksi?
Tämä aloitus oli varmaan vitsi, mutta itse olen tiennyt ihan pienestä pitäen, etten tulisi hankkimaan omia lapsia. Koko touhussa ei ole ollut koskaan mitään mielenkiintoista tai haluttavaa. Kotileikkienkin sijaan leikin seikkailu- tai eläinleikkejä.
Olen 102-vuotias vela. Oli minulla 8 lasta(eith childs) mutta ne ovat kaikki kuolleet(deaht)