Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienin/typerin syy miksi kiinnostuksesi johonkin mieheen on lopahtanut?

Vierailija
25.02.2014 |

haetaan myös samalla vinkkejä tuohon toiseen avaukseen miksi kummisetä ei löydä naista

Kommentit (2240)

Vierailija
2221/2240 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelu seurustelun vuoksi ei ole oikeasti mun juttu. Ei syttynyt mitään kipinää. Kaveri voin olla, mutta seurustelussa pitää jonkinlainen vahva reaktio tulla, että juttua kannattaisi jatkaa. En ole tottunut suhteisiin, missä jatkuvasti yhdessä mennään ja samiksiksi pukeudutaankin. Ja se, että toinen olisi arkipäivässä jatkuvasti nurkissa ärsyttäisi enempi kuin vaikka etäsuhde.

Tätähän kysyttiin??

Vierailija
2222/2240 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikkuvat kivekset. En vain voi sietää niitä.

Kerro nyt vielä millaisia ei-roikkuvia kiveksiä olet kohdannut. 😯

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/2240 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniongelmaisuudesta huutelu: tämä on ketju nimenomaan pienimmästä ja typerimmästä syystä, miksi mies on jätetty. Siksi ihan pienet ja typerät syyt ovat erittäin tervetulleita, lisää vain!

 

Ne ovat terapeuttisia myös, sillä ikääntyneenä deittailijana (mies) akkoja katoilee tapahtumahorisontista paljon ja syyt ovat oikeasti huonoja, kelvottomia. Siksi on todella hyvä lukea näistä miniskuuleista syistä jatkaa matkaa yksin.

 

Tagalogista: kaupantekoon laadittu helppo kieli Aasian ja Euroopan välille, varmasti helpoimpia opittavia. Kieltenopiskelu on myös parasta muistisairauden ennaltaehkäisyä, ehkä jonkun musisoinnin kanssa samalla tasolla.

Vierailija
2224/2240 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli vekatut ukkohousut. (Farkut ois ollut ok.) Toisella oli treffeillä liian pieneksi käynyt rippipuku. Yhdellä oli liian kapea niska.  Näitä syitä on ja paljon.

Vierailija
2225/2240 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän taktikoi viestien vastaamisajoilla, leikki vaikeasti saavutettavaa. Ja testaili kummallisesti. Ymmärrän, jos ei halua vaikuttaa liian innokkaalta heti alussa, mutta itselle tärkeämpää on avoimuus ja aitous. Jätin hänet taktikoimaan yksinään, koska tuli olo, että jatkaisi näitä leikkejään parisuhteessakin.

Sama! Sitten kun alkoi muussakin käytöksessä olla kylmä-kuuma-pelailua, niin tajusin että on pahalla tavalla häiriintynyt. Tavallaan siis pieni juttu, kun mitään ei varsinaisesti tapahtunut, mutta samalla just se oli se ongelma.

 

Minä olen just nyt tässä tilanteessa. Tavallaan seurustellaan jo ja pidän miehestä paljonkin, ja hän väittää tuntevansa samoin, mutta itselle on nyt tullut olo että pitää vähän käsijarrua vetää omiin tunteisiin. En usko että muita naisia on vaan jotain muuta ihme "testailua", jonka vaikutus on ihan päinvastainen kuin mies ehkä olettaa.

Tosi tympeää jotenkin, ja olen nyt päättänyt antaa olla ja katsoa mihin suuntaan käytös muuttuu vai muuttuuko. En jaksa tällaista epävarmuuden lietsomista aikuiselta ihmiseltä.  Olemme keski-ikäisiä, ei todellakaan mitään nuoria.

 

Vierailija
2226/2240 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osannut perata mansikoita, kuoria porkkanaa tai edes leikata hiillosmakkaraan viiltoja ja paistaa sitä itse. Miten joku voikin olla noin kädetön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2227/2240 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi kännissä että olisin vielä kuumempi jos laihtuisin. Ja painoin,sekä painan yhä 62 kiloa. Mutta leveä selkä ja lantio,niin ei minusta siroa saa vaikka lakkaisin kokonaan syömästä.

Vierailija
2228/2240 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme sängyssä ja ratsastin miehen päällä, ensimmäinen seksikertamme.

Alkoi jankuttaa ihmeen kimeällä äänellä  ja omituisesti nenän kautta hengittäen " älä katso mua!"  Miehellä oli siis aiemmin ollut ihan normaali puheääni ja  hengitystyyli. Kun mies koetti peittää silmäni,meni minulta kuppi nurin ja nousin pukemaan vaatteet ylle. Toivotin hyvää loppuelämää ja lähdin taakseni katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2229/2240 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

isokokoisella miehellä oli kimeä, naismainen nauru ja pienet naiselliset kädet.

Vierailija
2230/2240 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osannut perata mansikoita, kuoria porkkanaa tai edes leikata hiillosmakkaraan viiltoja ja paistaa sitä itse. Miten joku voikin olla noin kädetön?

Tuollaiset perusasiat vaikuttavat olevan nykysuomessa paljon toisteltua "erikoisosaamista". Tosin olen huomannut, ettei lukiolaiseltakaan voi automaattisesti odottaa yhteenlaskun osaamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2231/2240 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaatteet haisi hometalolta

Vierailija
2232/2240 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kertonut treffeistämme yksityiskohtaisesti kaverilleen, siis kaikista intiimiasioistakin. Aikuinen, neljäkymppinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2233/2240 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(Naurattaa kun suomalainen on "hoikka" nainen vaikka 70/175 mitoilla...Aasiassa tuo olisi 50/175 tai 45/170), fiksuja, ELÄMÄNILOISIA, EIVÄTKÄ NIPOTA.

 

No haloja. Suomalaisten ruumiinrakennehan on ihan erilainen kuin aasialaisilla. Jos on saanut lehmän lonkat, ei sellaisia voi gasellin rakenteiseen verrata. Näyttävät ihan erilaisilta, vaikka molemmat olisivat hoikkia.

Ja ei tietenkään he nipota, koska eivät osaa kieltä tarpeeksi hyvin. Sen takia he eivät myöskään ole perillä siitä, millaisia suomalaismiehet ovat suomalaisnaisten kanssa. Hyvin pysyy faktat salassa kielimuurin takia. Ja miksi ne aasialaisnaiset eivät sitten ole kelvanneet oman kulttuurinsa aasialaismiehille, siinäpä myös mielenkiintoinen kysymys

 

Ai jaa...Nyt vedettiin "painavat luut" kortti esiin🤣🤣🤣

Veljentyttärelläni (17v) on filippiiniläisperäinen paras kaveri ja he ovat aivan samanpituisia ja painoisia. On mielenkiintoista seurata kuinka tilanne on muuttunut 10 vuoden kuluttua. Veikkaan että veljentyttöni on silloin jo 10 kg painavampi kuin filippiiniläinen kaverinsa. 

No ainakaan minun tapauksessa kielimuuria ei ole, sillä useimmat aasialaiset ja erityisesti  filippiiniläiset puhuvat jo varhaislapsuudesta saakka englantia, mikä minullakin ollut kotikielenä jo 20+ vuotta.

Voin myös kertoa, että ne kaikkein parhaimmat aasialaiset lähtevät kotimaastaan. Ne jotka ovat käyneet kouluja tai ovat äärettömän kauniita. Niinhän Suomessakin käy! Ne parhaat, jotka voivat, lähtevät maailmalle. Hyvä esimerkki on Suomalaiset  sairaanhoitajat...Ne jotka pärjää ja oppii vieraan kielen lähtee paikkoihin, missä saa 3 jertaisen palkan.

Eipä sitten ollutkaan niin mielenkiintoinen kysymys sekään.

 

 

 

.

 

Ruumiinrakenne, ei luiden paino. Mutta tuollaisella mentaliteetilla varustetulta ei voi olettaakaan luetun ymmärtämistä.

 

Älä huoli, kyllä sullekin iso kuukkeli kasvaa ja minimuija löytyy kun vaan hoet mustaa valkoiseksi.

Vierailija
2234/2240 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvainen rinta ja kengät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2235/2240 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, kyse ei ollut mistään ihastumisesta tai muustakaan romanttisesta, mutta tutustuin harrastuksessa erääseen mieheen ja pidin tätä asiallisena ja fiksuna kunnes hän kerran kommentoi erittäin alentuvaan sävyyn jopa hiukan passiivisagressiivisesti harrastusryhmän watsappiin eräille toisille henkilöille. 

Vierailija
2236/2240 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä tämän arvesta kasvoilla, kertoi sen tulleen siitä kun piti eksäänsä aloillaan kuristusotteessa, kun olivat tapelleet… Aloin pelkäämään kyseistä tyyppiä tämän jälkeen. Oli kyllä muutenkin äkkipikainen, laiska ja pihi. Onneksi tajusin lähteä suhteesta. Tapailtiin jonkun aikaa ennen tätä.

Vierailija
2237/2240 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltä tämän arvesta kasvoilla, kertoi sen tulleen siitä kun piti eksäänsä aloillaan kuristusotteessa, kun olivat tapelleet… Aloin pelkäämään kyseistä tyyppiä tämän jälkeen. Oli kyllä muutenkin äkkipikainen, laiska ja pihi. Onneksi tajusin lähteä suhteesta. Tapailtiin jonkun aikaa ennen tätä.

Tajusin ettei tuo kyllä kovin pieni syy ollut. Kerran hän teki minulle voileivän( ajatuksena ihan suloista) johon oli laittanut aivan vetisiä ja löllöjä tomaatteja, hyi. Ällöttää yhä

Vierailija
2238/2240 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti että mies pissasi istualtaan ja tämä oli liikaa. Mieheni pissaa näin :D meillä on 2 lasta ja parempaa miestä en olisi voinut saada, saa pissata vaikka päällään seisten minun puolestani 😊 

Vierailija
2239/2240 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot tulot, jotain vastinetta pitää saada. Vaikka ei kai tää pikkujuttuihin mene....

Vierailija
2240/2240 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intti minulle vastaan "Maa kiertää Aurinkoa"-tyyppisessä asiassa, jossa oli varmasti väärässä.

Sillä hetkellä kiinnostus lopahti. Lusin treffit kohteliaasti loppuun, emmekä tavanneet koskaan sen jälkeen.