Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansalaisopiston kursseista - peruuttaminen

Vierailija
10.09.2006 |

Voiko osallistumisen perua vain päivää ennen kurssin alkua? Kun ilmaantuneesta syystä johtuen ei voikaan osallistua. Säästääkö siinä puolet maksusta (puolikas täytyy kai maksaa kun niin viime tingassa peruu)? Peruutus pitää tehdä kirjallisena opiston toimistoon, riittääkö jos su vie laatikkoon tms. kirjekuoressa kun kurssi alkaisi jo tiistaina?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä joudu siitä mitään maksamaan. Eivät vain tule ekalle kerralle, sitten opettajat soittelevat ns. varapaikalla olijoille että saatais kurssit täyteen. Voithan sanoa peruutusta tehdessä, että kai siellä jonossa on muita halukkaita tulijoita, tuskinpa joudut maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi