Lue keskustelun säännöt.
Tytölle nimeksi Anna vai Enna?
Kommentit (4)
koska on myös kansainvälinen, sopii sekä suomalaiseen että ulmaalaiseen sukunimeen. Anna on kaunis nimi. Onhan se kyllä tosi yleinen, että jos haluat harvinaisemman, laita tuo Enna, mutta mielestäni Enna on jotenkin teennäinen nimi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Anna on niin tylsä ja kulunut nimi :(
Kaunis nimi! Tunnen muutaman Ennan.
Enna kuulostaa virheelliseltä Jennalta tai Hennalta. Unna tai Inna olisi parempi.