Lue keskustelun säännöt.
Miksi???
10.09.2006 |
Ei voi sanoa:Tarvitsen apua tai tarvitsen neuvoja? Miksi pitää vääntää asia muotoon tarvitsen apuja? Kuulostaa ja näyttää hölmöltä eikä ole oikeaa kieltä.
Kommentit (2)
Tarvitsen nyt apuja! Viisi kappaletta!?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oletko kielipoliisi?