KUKA tänään ULOS BB talosta Heidi, Mika vai Mirka?? =)
Kommentit (5)
Mikahan siis sekoilee, toisaalta olis jännä katella, miten se bi iskee Mirkaa ja Heidin ja Sarin " kemiatkin" kiinnostais. Ehkä tuolta Heidin taholta on vähiten mielenkiintoisia tapauksia tulossa...
Siis älkää nyt inhokkeja äänestäkö pihalle, vaan tylsimyksiä!
Tykkään myös Heidistä, mutta se on kaikkein hiljaisin ja " normaalein" eli ei tee mitään ja suihkussakin käy biksut päällä ;)
Ne sitäpaitsi sopi kaikki jutut Sarin kanssa, eli mitään riitoja tuskin on odotettavissa.
Miten ihmeessä te haluaisitte tiputtaa ne tytöt? Heidi on ihan selkeä cat fight-tapaus ja Mirkan narinat saa vielä jonkun räjähtämään. Olisko teistä kiinnostavampaa sitten katsoa, kun Mika nukkuu???
heidi joo