Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Oispa ihanaa lähtee baariin
10.09.2006 |
Muutin vähän aikaa sitten uudelle paikkakunnalle ja jotenkin tuntuu tylsältä, kun ei viitti lähteä baariin, kun ei sieltä tunne ketään.
Oispa ihanaa jos asuis vaikka lapsuuden paikkakunnalla tai opiskelupaikkakunnalla, ainahan sieltä jotain tuttuja löysi mutta nyt menee vaan viikonloput kotona istuessa.
t. 5 kaljaa juonut ja menojalkaa vipattaisi
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
t. ap