Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oispa ihanaa lähtee baariin

Vierailija
10.09.2006 |

Muutin vähän aikaa sitten uudelle paikkakunnalle ja jotenkin tuntuu tylsältä, kun ei viitti lähteä baariin, kun ei sieltä tunne ketään.



Oispa ihanaa jos asuis vaikka lapsuuden paikkakunnalla tai opiskelupaikkakunnalla, ainahan sieltä jotain tuttuja löysi mutta nyt menee vaan viikonloput kotona istuessa.



t. 5 kaljaa juonut ja menojalkaa vipattaisi

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
2/2 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kyllä vois lähtee kans mutta kun nuo lapset... -2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla