Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oispa ihanaa lähtee baariin
10.09.2006 |
Muutin vähän aikaa sitten uudelle paikkakunnalle ja jotenkin tuntuu tylsältä, kun ei viitti lähteä baariin, kun ei sieltä tunne ketään.
Oispa ihanaa jos asuis vaikka lapsuuden paikkakunnalla tai opiskelupaikkakunnalla, ainahan sieltä jotain tuttuja löysi mutta nyt menee vaan viikonloput kotona istuessa.
t. 5 kaljaa juonut ja menojalkaa vipattaisi
Kommentit (2)
joka kyllä vois lähtee kans mutta kun nuo lapset... -2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
t. ap