en tiedä miten tulemme toimeen
asumme siis 912 e/kk maksavassa vuokra-asunnossa, asumistukea n.100 e
miehen nettopalkka ulosottojen ja verojen jälkeen on n. 700 e
minun netto äitiysraha 614, kohta alkaa kotihoidontuki (n.500 euroa ?)
lapsilisät 210 e ,vanhempi on siis päiväkodissa
kassasta tulen hakemaan päivärahaa mitäköhän se olis 300-400 euroa ?
molemmat tuhlaamme turhuuteen (esim. karkkiin ehkä 100e) muuten ostan halpaa ruokaa enkä osta vaatteitä tms.
tammikuussa vauva (silloin 1v1kk ) menee päiväkotiin jolloin pääsen hakemaan työtä jos löytyy
Kommentit (3)
noin 84 toisesta, jos alle kaksivuotias ja noin 50 jos yli kaksivuotias. Ei todellakaan viittasataa..ja työttömyyspäivärahaa ja kotihoidontukea ei saa yhtäaikaa.
ja juuri niin kuin joku sanoi: kotihoidontuki on alle 300 eur etkä voi saada samaan aikaan mitään työkkäristä.
taas näitä dorkia jotka pukkaa lapsia ja huomaa sitten, että raha ei riitäkään. mistä näitä ääliöitä sikiää, luuleeko ne lapsen elävän vedellä ja pyhällä hengellä vai?
mutta onneksi riittää satanen turhuuksiin.