Väsynyt ihmisiin,
on vain tullut tunne, etten oikein jaksa ihmisiä. Työssäni kohtaan päivittäin kymmeniä uusia ihmisiä ja neuvon ja ohjaan heitä, mutta päivän päätteeksi jaksan enää omaa perhettäni. Onko muilla näin?
Kommentit (5)
Joo. Hoitoalalla olen ja töissä jaksan hyvin. Kotona sitten jaksan just ja just. Väliiä tulee olo, että kaikki vaan haluaa palan minusta , kukaan ei anna mitään. Haluaisin olla yksin mökillä viikon.
Luultavasti olet kuin minä, en todella jaksaisi ketään, edes George Glooneya, työpäivän jälkeen, usein ihmettelen miten ihmeessä työkaverit, neljän 2-8v lapsen äidit jaksavat, minusta kukaan ei halua palasta työpäivän jälkeen jos en halua antaa.
Munaa tarviitte. Miehen pyyteetöntä huomiota. Sitten jaksaisitte.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 03:18"]
Munaa tarviitte. Miehen pyyteetöntä huomiota. Sitten jaksaisitte.
[/quote]
tuutko antaan?
4
On.