Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsynyt ihmisiin,

Vierailija
01.01.2014 |

on vain tullut tunne, etten oikein jaksa ihmisiä. Työssäni kohtaan päivittäin kymmeniä uusia ihmisiä ja neuvon ja ohjaan heitä, mutta päivän päätteeksi jaksan enää omaa perhettäni. Onko muilla näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/5 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Hoitoalalla olen ja töissä jaksan hyvin. Kotona sitten jaksan just ja just. Väliiä tulee olo, että kaikki vaan haluaa palan minusta , kukaan ei anna mitään. Haluaisin olla yksin mökillä viikon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet kuin minä, en todella jaksaisi ketään, edes George Glooneya,  työpäivän jälkeen, usein ihmettelen miten ihmeessä työkaverit, neljän 2-8v lapsen äidit jaksavat, minusta kukaan ei halua palasta työpäivän jälkeen jos en halua antaa. 

Vierailija
4/5 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa tarviitte. Miehen pyyteetöntä huomiota. Sitten jaksaisitte.

Vierailija
5/5 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 03:18"]

Munaa tarviitte. Miehen pyyteetöntä huomiota. Sitten jaksaisitte.

[/quote]

tuutko antaan?

 

4

 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan