Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten myöhään teidän 13-15v teinit saa/sai valvoa tänään?

Vierailija
01.01.2014 |

Meillä valvovat vielä erikoisluvan kanssa, mutta ihan kohta tulee käsky sänkyyn. 

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun teinit 12 v ja 16 v valvovat vielä, yökylässä 15 v . Saavat valvoa niin kauan kuin haluavat, kunhan eivät häiritse muita nukkujia

Vierailija
2/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.

Vierailija
4/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat valvoa niin pitkään kuin jaksavat.

Vierailija
5/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka koko yön, mutta ylös noustaan viimeistään klo 10:30

Vierailija
6/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]

Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.

[/quote]

 

tarkoititko tän mulle vai ap_lle ? t.2

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]

Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.

[/quote]

 

tarkoititko tän mulle vai ap_lle ? t.2

 

Vierailija
8/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 15v ei ole vielä tullut edes kotiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli yhden aikaan vielä kilistettiin kuohuviiniä tuon ikäisten kanssa (ekaa kertaa) 15v poika kävi nukkumaan, 13v tyttö vielä näprää kännykän kaa. Kohta käy nukkumaan.

Vierailija
10/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]

Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.

[/quote]

 

tarkoititko tän mulle vai ap_lle ? t.2

 

[/quote] ap:lle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]

Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.

[/quote]

 

tarkoititko tän mulle vai ap_lle ? t.2

 

[/quote] ap:lle

Vierailija
12/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kävin "nukuttamassa" teinin. Kohta nukahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]

Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.

[/quote]

 

Kyllä minä passitin jo nukkumaan, koska huomenna on koulupäivä. Illalla ei tule uni, jos aamuun asti valvoo ja sitten nukkuu kahteen asti.

Vierailija
14/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

!5 v nukkuu jo, 12 v meni just nukkuun ja 8 v valvoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]

Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.

[/quote]

 

Kyllä minä passitin jo nukkumaan, koska huomenna on koulupäivä. Illalla ei tule uni, jos aamuun asti valvoo ja sitten nukkuu kahteen asti.

[/quote] huomenna koulupäivä?! Huomenna on pyhä ja joululomaakin vielä...

Vierailija
16/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]

Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.

[/quote]

 

Kyllä minä passitin jo nukkumaan, koska huomenna on koulupäivä. Illalla ei tule uni, jos aamuun asti valvoo ja sitten nukkuu kahteen asti.

[/quote]Ei huomenn oo kellään koulupäivä! Herää pahvi!

Vierailija
17/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:54"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]

 

Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.

 

[/quote]

 

 

 

Kyllä minä passitin jo nukkumaan, koska huomenna on koulupäivä. Illalla ei tule uni, jos aamuun asti valvoo ja sitten nukkuu kahteen asti.

[/quote] huomenna koulupäivä?! Huomenna on pyhä ja joululomaakin vielä...

[/quote]

 

Huomenna on 2.1. ja minun lapsellani on koulupäivä.

Vierailija
18/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]

Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.

[/quote]

 

Kyllä minä passitin jo nukkumaan, koska huomenna on koulupäivä. Illalla ei tule uni, jos aamuun asti valvoo ja sitten nukkuu kahteen asti.

[/quote]Ei huomenn oo kellään koulupäivä! Herää pahvi!

[/quote]

 

Kyllä vain on, ikävä kyllä.

Vierailija
19/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsillakin on torstaina koulupäivä, silti valvovat vielä. 15 v. yökylässä, tuskin nukkuu koko yönä.

Ei ole tarvetta pitää lapsia liian lyhyessä lieassa. Luotan ja uskon heihin.

Vierailija
20/56 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:54"]

[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 01:44"]

 

Vitsi? Luulisi 15vuotiaan olevan jo jossain kavereidenkanssa bilettämässä näin UV:nna. Jos noin kiltti tapaus niin antaisit edes valvoa tappii saakka:) ei siitä mitään pahaa koidu pienemmillekään lapsille.

 

[/quote]

 

 

 

Kyllä minä passitin jo nukkumaan, koska huomenna on koulupäivä. Illalla ei tule uni, jos aamuun asti valvoo ja sitten nukkuu kahteen asti.

[/quote] huomenna koulupäivä?! Huomenna on pyhä ja joululomaakin vielä...

[/quote]

 

Huomenna on 2.1. ja minun lapsellani on koulupäivä.

[/quote]Huomenna aamulla on 1.1.2014, ootko idiootti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän