Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovat pilanneet FAZERIN REAL-leivän!

Vierailija
12.02.2014 |

Maistuu nykyään ihan oudolle ja pahalle. Ennen oli niin hyvää, että sitä saattoi syödä ihan sellaisenaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 10:46"]

Musta se kyllä maistuu ihan yhtä hyvältä kuin aina ennekin. Ettet vaan olisi ostanut sitä uutta makua (kauraa tai jotain..)?

[/quote]

 

Se on Paakari pullanvääntäjä Jamppa Huuhaa kun on pilannut Fazerin leivät. Sillä Ukolla on hiivat sekaisin.

 

Vierailija
2/9 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin maistuu. Jampan ukko on leivän pilaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se kyllä maistuu ihan yhtä hyvältä kuin aina ennekin. Ettet vaan olisi ostanut sitä uutta makua (kauraa tai jotain..)?

Vierailija
4/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 10:46"]

Musta se kyllä maistuu ihan yhtä hyvältä kuin aina ennekin. Ettet vaan olisi ostanut sitä uutta makua (kauraa tai jotain..)?

[/quote]Ihan sitä perus tummaa ostin. Maistoin myös sitä kauraa ja sitä en toiste osta mutta toi tumma oli kovin pahaa. Ei se ennen tuolta maistunut.

Vierailija
5/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Fatzerilta mitä ovat tehneet. Jos oli vaikka pilallinen erä.

Vierailija
6/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 10:52"]

Kysy Fatzerilta mitä ovat tehneet. Jos oli vaikka pilallinen erä.

[/quote] Täytyy niin tehdä. Jospa siinä oli joku vika eikä pysyvä muutos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaupa oli muuten kammottavaa. 'pehmeämpi maku'. rakenne on semmoista liisteriä

Vierailija
8/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on pilaantunut leipä. Se liisteri on hometta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin tummaa Realia. Pieni palanen, rakenne ei ollut enää samanlainen, ei niin rouheinen, happamuus vähäisempää. Jää vaivainen pikkunyssykkä hyllylle tästä lähtien, vaikka oli ennen yksi suosikeistani