Lue keskustelun säännöt.
Farmi-Joni
28.02.2014 |
Hävisi voimassa selkeästi paremmalle Markolle ja sai silti palata!? Olisi säästetty se peruutuspaikka jollekkin joka olisi edes voittanut jonkun kisan! Vielä kehtaa iloita asiasta omilla sivuillaan!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Markon olisi pitänyt päästä edes isännäks voittonsa ansiosta; nyt ei ollut lainkaan reilu päätös.