Laulun sanat hukassa...
Lapsena muistan kuulleeni erään tytön ja isän laulaman vuoropuhelulaulun, jonka sanat on unohtunut ajan saatossa. Laulaja sattoi olla se pikku-Mari, joka lauloi " Aja hiljaa isi" . Tässäpä muistamani kohdat, voisko joku kiltti täydentää ja korjata? Muutkin tiedot ao. kappaleesta ja esiintyjästä kelpaa! Kiitän vastaajia jo etukäteen, sillä jostain syystä mun viestit pääsee harvoin mukaan keskusteluihin... (vaikka kirjoitan asiallisia).
Tyttö: Kerrohan, isä oi, onko pyöreä maa..
Isä:
Tyttö: Jos on maa aivan niin kuin on palloni mun...
...Miksi pääse en lintujen luo lentämään?
Miksi kyyneleet nuo isä silmissäs nään?
Isä: Aurinko ei nuku vaipuessaan, tietä kuulle ja tähdille antaa se vaan.
Ja jos lentää sä voisit ee lintuja ois.
Kyyneleittä en kuunnella sanojas voi.
Ihan oudolta laululta kuulostaa.. Mut aattelin silti vastata, jotta saisit edes tälläsen tyhjänkin vastauksen... =)