Miten voisi vaalentaa finneistä jääneitä punaisia täpliä kasvoissa?
Kommentit (4)
Niitä löytyy ainakin Garnierilta ja Lorealilta. Garnierin kuorintapakkaus on tarkoitettu finniselle iholle.
Laitan voidetta pienen nokareen sormella arven päälle, aika paksun kerroksen. Joskus levitän esim. koko leukaankin, mutta eipä ole siitäkään mitään näppyjä tullut, päin vastoin...!!!:) Innostuin niin tuosta voiteesta, että tutkin sinkkiä enemmänkin (ihan googlasin aikanaan) ja aloin syömään sitä tabletteinakin:)
Apteekissakin sanoivat sen lisäävän vastustuskykyä flunssia vastaan, ja tekevän iholle hyvää. Uskoakseni myös sain sinkkiä liian vähän, sillä syön vähän mitä sattuu, siis ihan normaalia kotiruokaa yleensä, mutta en esim. salaattia läheskään joka päivä jne.
Mielestäni ihoni on paremmassa kunnossa kun ennen, mutta sinkki ei ala vaikuttaa heti, sitä pitää syödä ensin jonkun aikaa. Olen havainnut hiukan kuivan ihoni kaipaavan vähemmän rasvausta kun ennen. Finnejä minulle tulee edelleen, mutta hormonaalisista syistä kaikesta päätellen, sillä en kärsi finneistä muuten, mutta muutamia päiviä ennen menkkoja naamaan tulee3-10 näppyä... AINA saman aikaan kierrosta...
jos unohdetaan kormetologien mikrohionnat tai kauneuskirurgien tekemät laser(?)hionnat...
Itse olen saanut arvet vaalenemaan ostamalla apteekista Sinkki pastaa (nimenomaan pastaa, EI voidetta) ja levittämällä sitä arpien päälle joka ilta. Joskus oli tästä tuoteesta keksutelua Sonera Plazan sensuelli-palstalla, ja moni muukin oli kokeillut hyvin tuloksin:) Tosin missään muutamassa päivässä tuloksia ei tule, muutaman viikon kuluttua arvet olivat vaalenneet, eivät ihan näkymättömiin, mutta selväsi vaaleampia kuitenkin olivat!:)