Kiva terassi Helsingin keskustassa?
vinkatkaa! En ole vuosiin siellä terdellä käynyt
Kommentit (5)
Mattolaituri tai Ursula ehdottomat näin kesällä!
Tornin Ateljee, jos maisemia tykkäät katsella. Samoin Loisteen terassi kymppikerroksessa Sokoksen talossa.
Mattolaiturilla viihtyy siisti, tyylikäs ja kivasti käyttäytyvä pikkukakarakin samalla kun mamma tyhjää pullon moetin rosea ja hakee uuden isukin. Muuten ehdottomasti musiikkitalo - tilaa, aurinkoa, tyyliä, rauhaa ja pöytiintarjoilu.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2013 klo 09:38"]Mattolaiturilla viihtyy siisti, tyylikäs ja kivasti käyttäytyvä pikkukakarakin samalla kun mamma tyhjää pullon moetin rosea ja hakee uuden isukin. Muuten ehdottomasti musiikkitalo - tilaa, aurinkoa, tyyliä, rauhaa ja pöytiintarjoilu.[/quote]
Itseasiassa niitä mammoja lapsineen (ja isiäkin) oli todella paljon viimeviikolla kun kävin ottamassa muutaman skumpan siellä kattoterassilla...
Musiikkitalon terassi yllätti positiivisesti
Rahvaanomaisempaa meininkiä, hyvää olutta ja hellettä Lentävässä hollantilaisessa:D
Mbar, Henry's pub.