Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko valkoinen kangassohva ihan mahdoton lapsiperheessä?

Vierailija
07.08.2013 |

Ollaan ostamassa uutta sohvaa ja hirveästi tekis mieli ostaa valkonen kangassohva. Mutta meillä on kaksi lasta ja koira... Koira on tosin valkonen, joten karvat näkys vähemmän valkosella. Miten mahdotonta vaalean kangassohvan siistinä pitäminen on?

 

Sanokaa nyt, että tule jo järkiisi ja osta tumma... :D

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme valkoista sohvaa, kolme valkoista nojatuolia, kaksi lasta ja kolme koiraa. Ei ole ongelmia.

Vierailija
2/16 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule jo järkiisi ja osta tumma. Mielellään vesipestävät tyynyt. Ainakin pyyhittävät. Kangas missä kaikki läikät näkyvät heikoiten ja se tosiaan ei ole valkoinen. Mutta muitakin nättejä on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänsä voi tehdä hankalaksi monella tavalla. Valkoinen kansgassohva on yksi niistä tavoista...

Vierailija
4/16 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:04"]

Meillä on kolme valkoista sohvaa, kolme valkoista nojatuolia, kaksi lasta ja kolme koiraa. Ei ole ongelmia.

[/quote]

 

Minkälainen kangas? Saako tahrat pyyhittyä ja jos niin millä?

ap kiittää :)

 

Vierailija
5/16 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta musta nahkasohva, niin pääset helpolla.

Vierailija
6/16 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:06"]

Elämänsä voi tehdä hankalaksi monella tavalla. Valkoinen kansgassohva on yksi niistä tavoista...

[/quote]

 

Sinäpä sen sanoit. :( Ehkä se tumma siis...

ap

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän erilaisia. Ja nyt yhdet sohvat on menossa verhoiluun 15 vuoden jälkeen. Tausta on kellastunut! 2

Vierailija
8/16 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut Ikean valkoinen Ektorp-kangassohva reilut pari vuotta, eikä kyllä ole ollut mitään ongelmia. Sen verran on yritetty lasten perään katsoa, ettei sohvalla syödä mitään (tosin muutenkin yritetään pitää syömiset ruokapöydässä) eikä likaisilla paljailla jaloilla/ilman vaippaa tms. mennä sohvalle. Suunnilleen puolivuosittain pesen päälliset ja kesällä kuivatan ulkona auringossa (joka toistaiseksi on osoittautunut parhaaksi tahranpoistajaksi), ja reilun vuoden välein olen ostanut uuden päällissetin. Vanhoillakin päällisillä olisi varmaan pidempään pärjännyt, mutta kuin itse sohva oli kuitenkin edullinen eivätkä päällisetkään maltaita maksa, olen tykännyt aina välillä raikastaa ilmettä kunnolla.

 

Se mikä itseäni yllätti eniten oli imuroinnin tarve, sillä valkoinen sohva menee helposti nuhraantuneen näköiseksi pölyn kerääntyessä pinnalle. Mutta kaikin puolin toimii kyllä lapsiperheessäkin vallan hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta valkoinen nahkasohva.

Vierailija
10/16 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se sohva sitten ole lapsia varten? Koira ainakin ilmeisesti pääsee sohvalle, ja tummassa sen karvat näkyvät paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on valkoinen kangassohva, tosi kaunis on eikä ole vuosien saatossa mennyt miksikään. Meillä on koira ja lapsi. Valkoinen on tosi hyvä valinta, JOS kaikki kankaat ovat konepestäviä ja suht helposti irroitettavia. Siinä tapauksessa voit pestä ne koneessa ja jopa valkaista valkaisuaineella, jos on likaa. Pesen tyynykankaat ehkä joka 3. kuukausi ja sohvakankaan kerran puolessa vuodessa. Hyvältä näyttää.

Vierailija
12/16 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos ostat sohvaan valkoisen päällisen - ellet parikin? Toisen voit aina heittää samantien pyykkiin vahingon sattuessa, toinen aina varalla jemmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule järkiisi, osta musta nahkasohva.

 

Terveisin mustien nahkasohvien huoleton omistaja.

Vierailija
14/16 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut valkoisia kangassohvia jo melkein 15 vuotta ja lapsia ollut yli 10 vuotta. Jos sohvissa on pestävät (40 tai mieluiten 60 asteessa) päälliset kankaasta, joka kestää hyvin toistuvia pesuja, en näe valkoisissa sohvissa ongelmaa. Toki ruoka täytyy syödä ruokapöydässä, sohvilla syöminen pilaa helposti vaaleat kankaat.  [quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:02"]

Ollaan ostamassa uutta sohvaa ja hirveästi tekis mieli ostaa valkonen kangassohva. Mutta meillä on kaksi last a ja koira... Koira on tosin valkonen, joten karvat näkys vähemmän valkosella. Miten mahdotonta vaalean kangassohvan siistinä pitäminen on?

 

Sanokaa nyt, että tule jo järkiisi ja osta tumma... :D

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut valkoisia kangassohvia jo melkein 15 vuotta ja lapsia ollut yli 10 vuotta. Jos sohvissa on pestävät (40 tai mieluiten 60 asteessa) päälliset kankaasta, joka kestää hyvin toistuvia pesuja, en näe valkoisissa sohvissa ongelmaa. Toki ruoka täytyy syödä ruokapöydässä, sohvilla syöminen pilaa helposti vaaleat kankaat.  [quote author="Vierailija" time="07.08.2013 klo 00:02"]

Ollaan ostamassa uutta sohvaa ja hirveästi tekis mieli ostaa valkonen kangassohva. Mutta meillä on kaksi last a ja koira... Koira on tosin valkonen, joten karvat näkys vähemmän valkosella. Miten mahdotonta vaalean kangassohvan siistinä pitäminen on?

 

Sanokaa nyt, että tule jo järkiisi ja osta tumma... :D

[/quote]

Vierailija
16/16 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on musta nahkasohva ja meillä saa huoletta vaikka syödä sohvilla. Ei haittaa mitään. On mukavaa, kun ei tarvitse nipottaa ja lapsetkin ovat tyytyväisempiä, kun kotona saa olla rennosti.

Mieti, muistelevatko lapset ilolla sitä, että "kotona oli aina niin tyylikkäästi sisustettua kun olin lapsi" vaiko että "oli kivaa, kun sohvalla sai tehdä kuperkeikkoja ja syödä vaikka jäätelöä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi