Lue keskustelun säännöt.
Mitäs hankintoja teillä on edessä?
26.08.2006 |
Meillä on uusi tietsikka ja mulle fillari ja onhan tuo ukko katellut uutta autoakin.
Ihanaa kun säästää niin sit voi mennä hyvällä omalla tunnolla shoppailemaan:)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla