Lue keskustelun säännöt.
Mitä olette ostaneet/ostatte 5-6 vuotiaalle tytölle lahjaksi?
08.12.2012 |
Olen nyt ostanut
Lego friends ison ratsastustalli pakkauksen
Korurasian
Lautapelin
Ostan vielä:
Piirustus tarvikkeita
Jotain vaatetta
Barbin/ponin/nuken
Inkan aarre peli
Uno pelikortit
Lahjoja tulee sitten isovanhemmilta, siskoilta yms.
Olen yksinhuoltaja, rahaa ei ole hirveästi laittaa lahjoihin mutta olen säästänyt lahjoihin rahaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla