Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro, mitkä ovat fiilikset juuri nyt asteikolla 1-10

Vierailija
30.01.2013 |

Täällä hieman takkuaa mun oleminen. Kumpa ei olis taas tulossa masisjakso. Siispä annan numerosi vain 5.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yt:t päättyi tänään ja huomenna sitten saa jotkut työkavereista irtisanomisilmoitukset. Vituttaa rankasti mennä töihin huomenna.

Vierailija
2/4 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveen surullinen olo toisen ihmisen puolesta, sit seuraavaks se taustavitutus, mikä on kroonistunut jo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

duunit vituttaa niin paljon mutta pitää olla onnellinen siitä että on duunia...

Vierailija
4/4 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa päällä ja nenä tukossa, ulkona inhoamani vuodenaika, mutta toisella puolella kolikkoa on, että päivät pitenee ja kevät on kohta ovella :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme