Lue keskustelun säännöt.
Mies ei koskaan tee aloitetta - kohtalotovereita?
Kommentit (4)
Olisiko niin, että mies tekee kiusaa ettet pääsisi toteuttamaan suurinta intohimoasi eli torjuntaa? Tämä oli kysymys, ei väite eikä edes vihjaus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaiken lisäksi saan useimmiten pakit. Seksiä meillä siis ehkä kerran kahdessa kuukaudessa.
Turhauttavaa!
Minä olen meillä se aloitteen tekijä. Mies kyllä mielellään harrastaa seksiä, kunhan minä saan houkuteltua. Tuntuu tosi turhauttavalta ja vie usein halulta pohjan. Olisi ihana tuntea itsensä, niin haluttavaksi toisen mielestä, että joskus, edes joskus kävisi "kimppuun".