Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt digiboksinerot vastaamaan?

Vierailija
30.01.2013 |

eli saatiin vanhemmiltani antennitalousvalmis taulutelkku, mutta meillä onkin kaapelitalous.



Miten kytkemme tallentavan digiboksin, jotta kaikki toimii eli mitkä piuhat minne? HDMI on.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos on, se vaan seinään antennikaapelilla ja HDMI-kaapeli telkun ja boksin välille. Siis jos siinä boksissa on HDMI-lähtö?



Mitkä noi teidän laitteet on?

Vierailija
2/2 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla onkin sukset. Voinko luistella luistimilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän