Tekeekö joku teillä juuri nyt lumitöitä?
Kommentit (9)
Toivottavasti yön aikana ei tule lisää lunta!
Omia pihoja on 4 kpl työstettävänä ja illalla kaksi naapuria soitti ja pyysi miestä ajamaan niiden pihat.
Meillä itsellä ei ole kiire mihinkään, mutta mies vie traktorin aamuksi huoltoon, niin sitä ennen on hommat tehtävä.
mutta viimeiset kaksi tuntia on pihalla äherretty
totesi vaan sisälle tullessa, että saman tien saisi mennä uudestaan kolaamaan...
minä olen tehnyt jo kahdet töiden jälkeen. Aamulla viideltä seuraavat, että päästään töihin.
vaan kun ei jaksa, odottaa kai se lumi siellä huomiseen.
Meillä mies ahertaa tuolla.
Koko rivitalon lumityöt.
Olen eläkkeellä ja kunto on kova eikä kukaan
vittuile:)
putsaamassa kujan ja kiersi pihan että sai auton maantieltä pihaan.
aamulla seuraavan kerran sitten
kun noin paljon satanut ja paljonko tarkalleen?