Mitä "extraa" toivoisit kirpputorilla olevan??
Olen perustamassa itsepalvelukirppistä ja nyt mietin toimintaa asiakkaan näkökulmasta...
Eli mitä haluaisit kirppiksellä olevan perusmyyntipöytien lisäksi? Ideoita tyyliin kahvila, lasten leikkinurkkaus..?
Haluaisin jollain erottua muista... (vaikkei paikkakunnallamme näitä niin monia olekaan!)
Kommentit (16)
jotta viitsii lähteä myymään pienempääkin tavaraerää edulliseen hintaan, en aio maksaa 25e /vk enempää vuokraa.
valvontakamerat jos joku rikkoo/varastaa jotain pöydiltä. lisäksi voisit käydä laittelemassa väärille pöydille heitellyt tavarat takaisin oikeisiin pöytiin.
Siis sellainen että henkilökunta vähän järjestelisi pöytiä, esim. laittaisi vaatteita takaisin henkareihin. On tosi ärsyttävää kun ihmiset sotkevat pöydän eikä itse mitenkään voi joka päivä käydä siistimässä.
en kaipaa mitään erityistä.
En halua ostaa kirpparilta kahvia tai pullaa, koska kirpparilla haisee aina kirpparille eikä siellä tee mieli syödä mitään... ei ole ruokahalua sellaisessa tuoksussa.
jotta viitsii lähteä myymään pienempääkin tavaraerää edulliseen hintaan, en aio maksaa 25e /vk enempää vuokraa.
valvontakamerat jos joku rikkoo/varastaa jotain pöydiltä. lisäksi voisit käydä laittelemassa väärille pöydille heitellyt tavarat takaisin oikeisiin pöytiin.
Tajuatko että tuo kaikki maksaa?
jotta viitsii lähteä myymään pienempääkin tavaraerää edulliseen hintaan, en aio maksaa 25e /vk enempää vuokraa.
valvontakamerat jos joku rikkoo/varastaa jotain pöydiltä. lisäksi voisit käydä laittelemassa väärille pöydille heitellyt tavarat takaisin oikeisiin pöytiin.
meidän paikkakunnallamme viikkovuokra on 15 euroa.
-ohis
Tajuatko että tuo kaikki maksaa?
jotta viitsii lähteä myymään pienempääkin tavaraerää edulliseen hintaan, en aio maksaa 25e /vk enempää vuokraa.
valvontakamerat jos joku rikkoo/varastaa jotain pöydiltä. lisäksi voisit käydä laittelemassa väärille pöydille heitellyt tavarat takaisin oikeisiin pöytiin.meidän paikkakunnallamme viikkovuokra on 15 euroa.
-ohis
Helsingissä aika mahdoton hankkia videovalvontaa, vessaa, upeita tiloja ja lisätyöntekijöitä (että puoti vois olla auki koko päivän) max. 25 euron pöytävuokralla.
Maksuton siisti vessa ja sovituskoppi, jossa on kunnollinen verho. en kaipaa mitään erityistä.
En halua ostaa kirpparilta kahvia tai pullaa, koska kirpparilla haisee aina kirpparille eikä siellä tee mieli syödä mitään... ei ole ruokahalua sellaisessa tuoksussa.
Juuri samaa olin kirjoittamassa. Kirpputori olisi viimeinen paikka, jossa tekisi mieli kahvitella tai syödä mitään. Kunhan on siistiä ja hyvä sovituskoppi, niin se riittää minulle.
Aukioloajojaan, ma ja ti on myöhempään auki, muulloin menee kiinni tosi aikaisin, eli toi klo 20 joka pv on liikaa. Tulee sulle kalliiksi .
Se mikä olis kiva että siellä täällä pöytä jonne vois jättää tuotteen jos ei haluaisikaan. Tällöin ihmiset eivät jättäisi väärik pöytiin.
Kahvila on sulle aina plussaa, pienellä vaivalla tulee lisätuloa.
Ja älyttömän moni ostaa muovipussin, hanki niitä ja laita lappu pöydälle muovipussi 20 senttiä.
Kahvilassa riittää juusto ja kinkkusämpylät sekä vaikka pakastepullaa, voit tehdä esim laskiaispullia, kahvia ja teetä, pillimehua jne ja kesällä jäätelöä. Hanki tarpeeksi hälyttimiä ja vaikka paikan hintaan sisältyy 5 häläriä
Siis sellainen että henkilökunta vähän järjestelisi pöytiä, esim. laittaisi vaatteita takaisin henkareihin. On tosi ärsyttävää kun ihmiset sotkevat pöydän eikä itse mitenkään voi joka päivä käydä siistimässä.
sillä tällä hetkellä kaupunkimme lukuisista kirppareista se on suosituin, jossa tämä palvelu (joskin maksullisena) on.
riittävästi pöytiä
ei "vakimyyjiä" =uuden tavaran myyjiä tai trokareita
Kunnolliset käytävät ja kunnollinen valaistus. Hyvät sovituskopit. Siistiä ja valoisaa, vaaleita sävyjä sekalaisen kirjavan kirppistavaran lisäksi. Jotain muuta kuin sitä ainaista nuhjuista ympäristöä.
En kaipaa kahviloita tai leikkipaikkoja.
Ja ehdottomasti ei uuden tavaran myyjille tai trokareille.
Ensinnäkin miettisin, mikä on sinulle perusmyyntipöytä? Olen käynyt monella kirpputorilla ja kyllä se vaan on se myyntipöydän koko ja malli, mikä takaa sen että myynti pelaa.
Paras on tähän mennessä ollut loosi, jossa on hyllyt kolmessa tasossa, syvyyttä niin paljon, että mahtuu kaksi paitapinoa peräkkäin ja 4 vierekkäin, lisäksi loosin seiniä kiertää rima, johon saa vaatepuussa roikkuvat vaatteet nätisti esille.
Parhaimmat myyntini olen siis tehnyt tuolla paikassa, koska tavarat saa kunnolla esille, henkarituotteiden paikkaa vaihtamalla, on aina ns. uusi vaate esillä.
-Itse inhoan henk.kohtaisesti lumppua, rikkinäiset ja likaiset vaatteet kuuluvat roskikseen,
-ei uutta tavaraa, siis niin että koko loosi on uutta,
-ei kahvia yms. myyntiin, sitä varten on kahvilat
- ehdottomasti lapsille leikkipaikka, jotta itse saa kierrellä rauhassa
- ohjeet myyjille juuri tuon likaisuuden ja rikkinäisten tavaroiden takia
- hinnoitteluapu myyjille, kukaan ei maksa toisen myymän romun tunnearvosta senttiäkään. Ohje: tuotteen hinta uutena, miinus 20% jos ei ole käytetty, miinus 50% jos on hiukan käytetty ja miinus 80-90% jos on loppuun käytetty vanha p***a
-
Kiitokset asiallisista ja neuvoa antavista kommenteista!
Pöytiä on tarkoitus siistiäkin aina aamuisin, että yleisilme säilyy siistinä. Kahvilatoiminta mietinnässä, asikkaitten toiveista toteutan sen jos kysyntää olisi...
T.ap
Iso vaunuparkki, ja kielto mennä vaunujen tai rattaiden kanssa tukkimaan käytäviä.
Leikkipaikassa olis se kiva puoli, että nykyään kirppiksillä ihmiset antavat lastensa leikkiä myynnissä olevilla leluilla (ja kuljettaa ne vääriin pöytiin ja pahimmillaan rikkoa...) että mukulat olisivat kitisemättä.
Ja olis erittäin jees, jos maksaa voisi kortilla eikä pelkällä käteisellä!
panostavan myös toimitilaansa. Mitään hienoa ei tarvitse olla, mutta siistiä, valoisaa ja melko hajutonta (mitä nyt vaatteista aina tulee hajua). Kävin juuri yhdellä kirppiksellä jossa haisi niin pahalle ettei tehnyt mieli ostaa mitään, vaikka tavarat olivat mielenkiintoisia.
Kunnolliset käytävät ja kunnollinen valaistus. Hyvät sovituskopit. Siistiä ja valoisaa, vaaleita sävyjä sekalaisen kirjavan kirppistavaran lisäksi. Jotain muuta kuin sitä ainaista nuhjuista ympäristöä.
En kaipaa kahviloita tai leikkipaikkoja.