Lue keskustelun säännöt.
Aamuisin olen kyllä niin valmis heittämään tota miestä pihalle!!!
10.01.2013 |
Vai olenko turhan nipo vain?
Kun mies (työtön) "ei vaan saa unta" illalla/yöllä, lukee johonkin yhteen, kahteen saakka...
No, aamulla sitten on väsynyt ja kiukkuinen eikä haluaisi herätä, jos on pakko herätä lapsen kanssa kiukkuaa vain, ja haluaa makoilla sohvalla pimeässä, lapsella ei saa olla valoja aamuisin muuta kuin telkkari, ksoka miestä häiritsee.
itse olen sairaslomalla, liitoskipujen takia, rv25+0.
Yöt en saa nukuttua särkyjen takia. Poikaa voin kyllä nostaa, mutta kyllähän se sattuu.
Esikoinen nyt 1v5kk...
Kyllähän toi mies sitten päivän mittaan skarppaa, mutta nämä aamut!
iin, ja minähän vain nalkutan ja olen rasittava...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sulla omat. Teidän pitäisi keksiä jotain piristystä päiviin. Sillai pikkuhiljaa vähän aktiviteettia mutta ei liian raskasta.