Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vinkatkaa Helsingin kirppiksistä joissa halpa pöytävuokra!
15.01.2013 |
kertokaa myös onko itsepalvelukirppis vai pitääkö itse olla myymässä.
Yritän päästä eroon röykkiöstä näisten vaatteita ja kenkiä.
Kommentit (4)
että Helsingissä ei ole av-mammoja tai ainakaan kierrätystä harrastavia sellaisia?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laajasalossa taisi maksaa parikymppiä per viikko eikä tarvitse myydä itse.
Alue: Aihe vapaa
Jos olet myynyt Helsingissä jollain kirpputorilla niin kerro missä ja mikä oli pöytävuokra?
ap