Lue keskustelun säännöt.
Raxissa nähtyä - nainen syötti
14.07.2012 |
pikkulapselleen nakkeja, lihapullia, pizzan paloja maksamatta lapsen osuutta. Oli oman ateriaosuuden ostanut...
Kommentit (2)
Istuvat koko päivän porukalla, puoletkaan ei maksa.
Ovelimmat tuovat oman aikaisemmin anastamansa lautasEen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyttäsitkö kassalla paljonko maksoi?