Lue keskustelun säännöt.
ostaisitko käytettyjä kestositeitä?
01.09.2006 |
kun jotkut ostavat vauvalleen KÄYTETTYJÄ kestovaippoja(yäääks) , niin ostaisitko myös käytettyja kestositeitä itsellesi?
hyyih... jo pelkästään nuo käytetyt vauvan vaipat oksettaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla