Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yrityksen ilmoitettava kaikki vapautuvat työpaikat työnvälitystoimistoon?

Vierailija
30.08.2012 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olisi?

Vierailija
2/3 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevintä varsinkin pienissä firmoissa on palkata siskon kissan kaiman kummeja töihin jatkuvalla syötöllä. Nepotismi kukoistaa ainakin eräässä vuoden itä-uusimaalaisessa firmassa (joojoo ei ole enää itä-uusimaata) joidenkin työntekijöiden kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritykset saavat käyttää haluamiaan rekrytointikanavia.



Oscar.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän