Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Heh kyllä kantsi ostaa Stockan muumijuhlamuki :-) Nyt arvo noussut jo 15e
Kommentit (4)
:=DDDDDDDDDDDDDDDDD
no, ehkä se onkin viisainta, kun mamma ei raha-asioista muutenkaan paljon ymmärrä, että pysyttelee ihan vaan muumilinjalla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ole osoitus siitä, mihin Palsta Mammat rahansa (lue: miehensä rahat) hassaavat. Siis Party Liten ja vastaavien lisäksi....
huisit 26,50€ :D :D
:=DDDDDDDDDDDDDDDDD
no, ehkä se onkin viisainta, kun mamma ei raha-asioista muutenkaan paljon ymmärrä, että pysyttelee ihan vaan muumilinjalla<a href="http://www.huuto.net/kohteet/stockmann--muumimuki/234807435" alt="http://www.huuto.net/kohteet/stockmann--muumimuki/234807435">http://www.huuto.net/kohteet/stockmann--muumimuki/234807435</a>
Alue: Aihe vapaa
:=DDDDDDDDDDDDDDDDD
no, ehkä se onkin viisainta, kun mamma ei raha-asioista muutenkaan paljon ymmärrä, että pysyttelee ihan vaan muumilinjalla