Lue keskustelun säännöt.
Meidän 5v poika on ollut
28.08.2012 |
Tänään koko päivän ulkona. Välillä käynyt syömässä ja taas painellut kavereiden kanssa kartanolle. Viihtyykö teidän lapset pihalla?
Kommentit (3)
Kyllä meidän lapset pihalla viihtyy keskenään, mutta ovatkin jo kouluikäisiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On omakotitalon piha. Kuulen äänet koko ajan kun takaovi on auki. Jos tulee hiljaisempaa, käyn kurkkaamassa mitä tekevät. Ap
välillä ei. yleensä parhaiten viihtyvät pihalla vuodenajan muuttuessa.. eli kun esim. kesä alkaa kunnolla (tramppa tuodaan ulos), sataa ensilumi jne. kesällä tietty tulee ehkä kaikkein eniten oltua ulkona, välillä ovat koko päivänkin, kuten sinunkin ap.