Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään oikein maukkaan LOHIPASTAN reseptiä? :)

Vierailija
28.08.2012 |

Kovasti tekee mieli, en ole vaan koskaan tehnyt :)



Mielellään tavallisesta lohesta, en pidä savun mausta juurikaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kuullotetaan purjosilppua, laitetaan sekaan lohta, paistetaan kypsäksi, laitetaan suolla ja mustapippuria sekä sitruunanmehua ja lopuksi ranskankermaa.



Lisänä esim tagliatellea tai penne-pastaa.

Vierailija
2/5 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinipomo, siinä Syrjänen teki maistuvaa lohipastaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teinipomo, siinä Syrjänen teki maistuvaa lohipastaa..

Vierailija
4/5 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kuullotetaan purjosilppua, laitetaan sekaan lohta, paistetaan kypsäksi, laitetaan suolla ja mustapippuria sekä sitruunanmehua ja lopuksi ranskankermaa.

Lisänä esim tagliatellea tai penne-pastaa.

Yleensä nämä yksinkertaisimmat on kaikkein parhaita.

Vierailija
5/5 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outi Pakkasen kirjahahmon, Anna Laineen, keittokirjasta kylmäsavulohipastaa. Se tekee kauppansa meillä aina kuin häkä, on älyttömän hyvän makuista. Mut jos et tykkää savun mausta, niin ehkä se ei oo hitti teillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän