Onko kellään oikein maukkaan LOHIPASTAN reseptiä? :)
Kovasti tekee mieli, en ole vaan koskaan tehnyt :)
Mielellään tavallisesta lohesta, en pidä savun mausta juurikaan.
Kommentit (5)
teinipomo, siinä Syrjänen teki maistuvaa lohipastaa..
teinipomo, siinä Syrjänen teki maistuvaa lohipastaa..
siinä kuullotetaan purjosilppua, laitetaan sekaan lohta, paistetaan kypsäksi, laitetaan suolla ja mustapippuria sekä sitruunanmehua ja lopuksi ranskankermaa.
Lisänä esim tagliatellea tai penne-pastaa.
Yleensä nämä yksinkertaisimmat on kaikkein parhaita.
Outi Pakkasen kirjahahmon, Anna Laineen, keittokirjasta kylmäsavulohipastaa. Se tekee kauppansa meillä aina kuin häkä, on älyttömän hyvän makuista. Mut jos et tykkää savun mausta, niin ehkä se ei oo hitti teillä.
siinä kuullotetaan purjosilppua, laitetaan sekaan lohta, paistetaan kypsäksi, laitetaan suolla ja mustapippuria sekä sitruunanmehua ja lopuksi ranskankermaa.
Lisänä esim tagliatellea tai penne-pastaa.