Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*huoks* Taivuin ja ostin pojalle DC:n lippiksen. Se on rumin lippis ikinä (!!)

Vierailija
18.08.2012 |

ja nyt sitä saa katsella joka päivä. :-P

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin meidänkään vanhemmat jotain neokuteita mielikseen katselivat:D

Vierailija
2/9 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistelin vastaan mutta lopulta hävisin:( No, pojat ovat tyytyväisiä.

Kumma, että lapsilla ei voi olla yhtä hyvää makua kun äidillänsä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä sitä käytä, mutta kamala laittaa rahoja johonkin mikä on omasta mielestä ruma.

ap

Tuskin meidänkään vanhemmat jotain neokuteita mielikseen katselivat:D

Vierailija
4/9 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisi kamala laittaa rahoja rumaan.Saisin jatkuvasti migreenin, kun ostan teinille milloin mitäkin. Jääkiekkovarusteet nyt rumimmasta päästä. Tai jotkut Skeittikengät, joista tuossa toisessakin ketjussa oli puhetta.



Tai jopot. Yääk.

Vierailija
5/9 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin meidänkään vanhemmat jotain neokuteita mielikseen katselivat:D


Omat vanhempani joutuivat ostamaan minulle vaatteita joita taatusti inhosivat. Poikani saa sitten omalla vuorollaan olla palanen ketjua.

Vierailija
6/9 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole ostanut, ja ei käytä nyt mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole ostanut, ja ei käytä nyt mitään.

Koska nyt on kuulemma junttia tarpoa lippis päässä. :)

Vierailija
8/9 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin myös pojalle sellasen lippiksen. Hukkasi sen parin viikon päästä. Ostettii myös Jopo ja se varastettiin. Kyllähän se harmitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole ostanut, ja ei käytä nyt mitään.

Koska nyt on kuulemma junttia tarpoa lippis päässä. :)

Minäkään en ole ostanut, ja ei käytä nyt mitään.

Koska nyt on kuulemma junttia tarpoa lippis päässä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä