*huoks* Taivuin ja ostin pojalle DC:n lippiksen. Se on rumin lippis ikinä (!!)
Kommentit (9)
Taistelin vastaan mutta lopulta hävisin:( No, pojat ovat tyytyväisiä.
Kumma, että lapsilla ei voi olla yhtä hyvää makua kun äidillänsä:)
Enhän minä sitä käytä, mutta kamala laittaa rahoja johonkin mikä on omasta mielestä ruma.
ap
Tuskin meidänkään vanhemmat jotain neokuteita mielikseen katselivat:D
Että olisi kamala laittaa rahoja rumaan.Saisin jatkuvasti migreenin, kun ostan teinille milloin mitäkin. Jääkiekkovarusteet nyt rumimmasta päästä. Tai jotkut Skeittikengät, joista tuossa toisessakin ketjussa oli puhetta.
Tai jopot. Yääk.
Tuskin meidänkään vanhemmat jotain neokuteita mielikseen katselivat:D
Omat vanhempani joutuivat ostamaan minulle vaatteita joita taatusti inhosivat. Poikani saa sitten omalla vuorollaan olla palanen ketjua.
Minäkään en ole ostanut, ja ei käytä nyt mitään.
Minäkään en ole ostanut, ja ei käytä nyt mitään.
Koska nyt on kuulemma junttia tarpoa lippis päässä. :)
Ostin myös pojalle sellasen lippiksen. Hukkasi sen parin viikon päästä. Ostettii myös Jopo ja se varastettiin. Kyllähän se harmitti.
Minäkään en ole ostanut, ja ei käytä nyt mitään.
Koska nyt on kuulemma junttia tarpoa lippis päässä. :)
Minäkään en ole ostanut, ja ei käytä nyt mitään.
Koska nyt on kuulemma junttia tarpoa lippis päässä. :)
Tuskin meidänkään vanhemmat jotain neokuteita mielikseen katselivat:D