Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKSI ihotautilääkäri ei suostu poistamaan luomia, vaikka

Vierailija
17.08.2012 |

ne ovat häiritsevän rumia ja koholla olevia??!



Tietääkö kukaan, paljonko luomenpoisto (selästä) maksaa yksityisellä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luomi selästä (pieni sellainen) ja maksoi jonkun 150€ ja siitäkin sitten vakuutuksesta takasin suurin piirtein puolet. Mua ei edes otettu julkisella vastaan ko. luomen takia.

Vierailija
2/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisella puolella ole varaa poistaa luomia vain kosmeettisista syistä.





Miksi haluat poistattaa luomet selästä? Jää ikävät arvet, jotka eivät kesällä rusketu ja ovat muutenkin ihan yhtä näkyviä kuin luomet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisella puolella ole varaa poistaa luomia vain kosmeettisista syistä.

Miksi haluat poistattaa luomet selästä? Jää ikävät arvet, jotka eivät kesällä rusketu ja ovat muutenkin ihan yhtä näkyviä kuin luomet.

Vierailija
4/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

50€/käynti ja ihan sama hinta oliko yksi vai yksitoista luoea.

Noihin luomiin sen verran, että omani olivat myös herneen kokoisia ja jäljelle jäänyt vaalea arpi oli lähes tuplasti luomea isompi alue. Nyt kymmenisen vuotta myöhemmin ihoalue on vähän alkuperäistä luomea pienempi.

En suosittele pelkän kosmeettisen haitan takia.

Vierailija
5/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäljelle jäävä arpi on tasan luomen kokoinen, mutta vaalea. Kosmeettista kirurgiaa ei tietenkään verovaroilla kustanneta, luulisi tämän olevan kaikille selvä (Kelan korvauksiin yksityisestä hoidosta pitäisi myös tehdä tiukennuksia).

Vierailija
6/6 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäljelle jäävä arpi on tasan luomen kokoinen, mutta vaalea. Kosmeettista kirurgiaa ei tietenkään verovaroilla kustanneta, luulisi tämän olevan kaikille selvä (Kelan korvauksiin yksityisestä hoidosta pitäisi myös tehdä tiukennuksia).

Minä en ainakaan toivo että verojani käytetään joidenkin vähän rumien luomien kosmeettiseen poistoon. Itsellänikin tummia koholuomia satoja, mutta eipä nuo haittaa. Pari oon nirhannut itse terävällä veitsellä pois teininä mutta arvet on yhtä rumia kuin ne luomet oli.