Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 40+5 ja nyt alkoi aamuyöllä kipeät supistukset..

Vierailija
01.07.2012 |

Joko mä viiiimeinkin pääsisin synnyttämään? Nyt noita lievästi kipeitä supistuksia tulee n. puolen tunnin välein ja kestävät n.puoli minuuttia. Onko tää nyt normaali alku? Miten muilla alkanut? Edellinen kun jouduttiin käynnistämään ulos jo rv35 lääkkeillä, niin tää normaalisti alkava synnytys on mulle ihan uutta! Saiskohan tätä jotenkin vauhditettua?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ei.



Tiedät, kun synnytys lähestyy, tai sitten et.



Mulla molemmat synnytykset edenneet syöksyllä viidestä kymmeneen senttiin, ja sitä ennen oli semmoisia lieviä, joskin säännöllisiä, nipistelyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi