Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläinrääkkäyskuvia jakelevat "eläintensuojelijat" epäilyttäviä

Vierailija
04.09.2012 |

Ihmettelen tarkoitusperiä kun jotkut jakavat esim. fb:ssä mitä kauheampia eläinrääkkäyskuvia kauhisteltaviksi. Kiehtooko ne kuvat näitä ihmisiä jollain tavalla?



Olihan se toinen paha äitipuolikin myös tuollainen äänekäs eläinrääkkäyksenvastustaja. Itse kidutti samalla pientä lasta...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä olla ihan puhtaita ihmisvihaajiakin.

Joku täälläkin kirjoitti että mieluummin pelastaa koiran kuin lapsen jos olisi valintatilanne, esim. molemmat hukkumassa avantoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan