Lue keskustelun säännöt.
Eläinrääkkäyskuvia jakelevat "eläintensuojelijat" epäilyttäviä
04.09.2012 |
Ihmettelen tarkoitusperiä kun jotkut jakavat esim. fb:ssä mitä kauheampia eläinrääkkäyskuvia kauhisteltaviksi. Kiehtooko ne kuvat näitä ihmisiä jollain tavalla?
Olihan se toinen paha äitipuolikin myös tuollainen äänekäs eläinrääkkäyksenvastustaja. Itse kidutti samalla pientä lasta...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyllä olla ihan puhtaita ihmisvihaajiakin.
Joku täälläkin kirjoitti että mieluummin pelastaa koiran kuin lapsen jos olisi valintatilanne, esim. molemmat hukkumassa avantoon.