Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin koira sai eilen Pridessa kananmunan päähänsä ;)

Vierailija
01.07.2012 |

Epäreilua pikkuista pentukoiraa kohtaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä näyttää joku aloittaneen ketjun, jossa toteaa että hänkin olis heitellyt. Nooh, koiranpentu on viaton, se on poika ja ei varmaankaan poikiin päin suuntautunut. Itse olen 100 % hetero, mutta kaikki ystäväni ovat jostain syystä homoja tai lesboja. En ajattele yleensä koko asiaa, koska he ovat mainioita tyyppejä. Itse olen tällainen, jo vähän vanhempi mamma ;)

Vierailija
2/3 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille mammoille (siis se Pride-ketju, jossa Ap olis myös heitellyt munia, toinen mätiä tomaatteja). Siellä selviää, että kristillinen kasvatus jo pienestä pitäen ehkäisee sairauden nimeltä homous tai lesbous, puhkeamisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää kovasti raaoista kananmunista nääs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme