Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva painoi jotain näppäinyhdistelmää

Vierailija
01.07.2012 |

ja ruudussa vilahti sana "Quiet office". Mikähän mahtaa olla kyseessä ja mikä näppäinyhdistelmä, jotta sen saa pois? En ainakaan vielä huomannut mitään vaikutuksia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quit office eikä quiet office...

Eli kirjaudu ulos office-ohjelmista "hiljaisen toimiston" sijasta

Vierailija
2/2 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google auttaa, siis tosiaan tuollainen "quiet office" tila on olemassa. Pitää vaan päästä siitä pois samalla näppäinyhdistelmällä, jolla siihen on jouduttu. Joku ohje oli painaa Fn ja space, mutta tässä pöytäkoneessa ei sellaista Fn-nappia ole... kokeile!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi